Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2010 21:02 - Так дымно - Марина Влади
Автор: geoyan Категория: Музика   
Прочетен: 833 Коментари: 0 Гласове:
3



http://www.youtube.com/watch?v=OnWwx1Kp_A0&feature=related


Так дымно - Марина Влади


Клипът е правен с кадри от филма "Последна целувка" и песента "Так дымно" на Владимир Висоцки в изпълнение на неговата съпруга Марина Влади. Посвещава се на 70-ата годишнина от рождението на Владимир Висоцки!
Тази песен с невероятно изпълнение присъства и в репертоара на Алла Пугачова, но с название "Бокал". Може да се види и чуе тук http://youtube.com/watch?v=Qo9798qNFTE

Так дымно, что в зеркале нет отраженья
И даже напротив не видно лица,
И пары успели устать от круженья,-
и все-таки я допою до конца!

Все нужные ноты давно сыграли,
Сгорело, погасло вино в бокале,
Минутный порыв говорить - пропал,-
И лучше мне молча допить бокал...

Полгода не балует солнцем погода,
И души застыли под коркою льда,-
И, видно, напрасно я жду ледохода,
И память не в силах согреть в холода.

Все нужные ноты давно сыграли,
Сгорело, погасло вино в бокале,
Минутный порыв говорить - пропал,-
И лучше мне молча допить бокал...

В оркестре играют устало, сбиваясь,
Смыкается круг - не порвать мне кольца...
Спокойно! Мне нужно уйти улыбаясь,-
И все-таки я допою до конца!

Все нужные ноты давно сыграли,
Сгорело, погасло вино в бокале,
Тусклей, равнодушней оскал зеркал...
И лучше мне молча допить бокал...
А может мне просто разбить бокал!

1971


Тагове:   Марина,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: geoyan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 30655
Постинги: 15
Коментари: 36
Гласове: 235
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930